Könyvek, Anyaság, és minden más, ami érdekel...

VargAda.blog.hu

VargAda.blog.hu

BOOKRS Kids Mesetár tesztelés,

avagy nézzünk szét az online könyves térben!

2018. szeptember 26. - VargAda

Elérkezett a rossz idő, bár olyan gyorsan, hogy két nap alatt pakoltam el a nyári ruhákat, és vettem elő az őszi téli felhozatalt. Olyan hideg lett, hogy fel sem tudtam készülni a benti időszakra.

bookr_logo_colored-1.pngMár szemeztem a Bookr Kids programmal, de amikor először néztem  - kb két éve - olyan rossz volt a könyvek felhozatala, hogy inkább nem fizettem elő. Most meg már látni lehet a tévében a reklámot, így újra megnéztem, és nagyon tetszett, hogy több könyvet is megtaláltam. Előfizetett három hónapra, mert hasznosnak találom, hogy nem YouTube-ot néz a gyerek, ha 3 órás utazás vár ránk, hanem meséket, reklám nélkül, néhol akár ügyességi játékkal.

“A BOOKR Kids Mesetár egy folyamatosan bővülő interaktív mesekönyvtár alkalmazás mobilra és tabletre. Mesekönyveink eredeti sikerkönyvek interaktív változatai olvasás- és képességfejlesztő funkciókkal.”

Meglepetésemre, megtaláltam a Varázspálca szakszerviz, Erdei Jógakaland könyveket is, továbbá nemes íróink verseit, meséit, de még a Gőgös Gúnár Gedeont is.

bookrkids2.jpeg

Lehet választani korosztály szerint, és annak megfelelő meséket ad ki. Újdonságok, állatmesék, modern és klasszikus mesék elalváshoz vagy tanuláshoz. Le tudom tölteni a könyveket, és be tudom állítani, hogy melyik a kedvenc.

Öröm volt hallgatni a magyar hangokat, akik mesélnek, és a lányom imádja, ha csak egy kicsit is megmozdul a grafika, ő rögtön észreveszi, mutogat.

Történeteinket, a gyermekirodalom remekeit olyan kiváló színészek keltik életre, mint Hámori Gabi, Papp János, Szokol Péter vagy Ördög Nóra.”

Nekem ami hiányzik gyakorlatilag az egész programból, hogy nincs feltüntetve, ki mondja a mesét.

Sajnos vannak a mesék végeztével olyan ügyességi játékok, amiket ha elindítok, lefagy a rendszer, vagy egyszerűen kilép az adott meséből, programból.

MINDEN MESÉBEN FEJLESZTŐ JÁTÉK
A BOOKR Kids több, mint 300 játékot rejtett el interaktív történeteiben a memória játéktól a sudokun át a színezőig, az idegen szavak szótáráig vagy a rímkeresőig!”

Nincs az ikonokhoz magyarázat, melyik mese mögött van játék vagy csak puzzle, vagy bármi. Persze a weboldalon megtalálhatom, de a programban kerestem, és ott nem találtam, csak a keresőt, a főoldalt, és a mesetárat.

Ami még idegesítő volt, hogy vagy hússzor állítottam be a profil oldalon, hogy a kislányom lány, majd elmentettem, de újra kisfiú lett. Ám ennél sokkal jobban sértette a fülünket, hogy egyik mese halk volt, a másik meg hangos.

De összességében ez egy nagyon jó kezdeményezés, és lehet, hogy segít a gyerekeknek az olvasás megszeretésében. Ettől függetlenül a lányomnak olvasok esti mesét, ezt a program sosem fogja felváltani.

Ez a program akkor jó, ha okosan használjuk! Például amikor több órát utazunk, vagy várakozni kell egy orvosi rendelőben, vagy fenn kell tartani a figyelmét, amíg hazaérkezünk.

Remélem, a hibákat javítani fogják, és több kiadó is beáll abba a sorba, amivel ott lehetnek a virtuális könyvespolcunkon ebben a programban.

Nézzétek és olvassátok szeretettel,
VargAda

A bejegyzés trackback címe:

https://vargada.blog.hu/api/trackback/id/tr9514262025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása