Könyvek, Anyaság, és minden más, ami érdekel...

VargAda.blog.hu

VargAda.blog.hu

Rólam

2017. október 26. - VargAda

Hello,

Varga-Czakó Adrienn vagyok, a Kildara - Irodalmi mühely alapítója, és egy közel három éves kislány boldog anyukája, és férjem még boldogabb felesége.

Sajnos naponta találkozom azzal a problémával, hogy a velem / velünk dolgozó emberek nem minden esetben tudnak jól kommunikálni, vagy nem érzik a dolgok súlyát...ezzel a "problémával" fordultam én anno szakemberhez, hogy megtudjam, hogy bennem van-e a hiba, vagy sem. A szakember azt mondta, "hogy ha ehhez értesz, és ezt évek munkájával még be is bizonyítottad, akkor miért nem ezt csinálod?" - ekkor kigyulladt az a bizonyos égő a fejem felett és rájöttem, hogy ami nekem evidens, az másnak nem az. Amit én tudok, az másnak lehet újdonság, pedig nem gondolom, hogy egy teljesen új dolgot mondok, csak úgy mondom, hogy azt mások is megértsék.

Van mögöttem több év webgrafikusi tapasztalat, rengeteg weboldalt raktam össze, és építettem meg - ezért látok alapvető hibákat például a könyves blogoknál, amiről itt már egyszer írtam. Aztán a Twister Media könyvkiadóval fél évet dolgoztam együtt, és akkor a kapott közel 800 könyvkritika után arra is rájöttem, hogy az amit az iskolákban tanítanak, nem egyenlő azzal a tudással amivel a könyves bloggerek rendelkeznek, és amikor ezt átláttam jöttem rá arra is, hogy mit is szeretnék csinálni!

"Könyörgöm tanítsd meg őket, kommunikálni és jó könyvkritikát írni!" - mondta nekem Oravecz Nóra mikor leültünk beszélgetni. Hazáig agyaltam azon, hogy felvállaljam-e az arcommal és a tudásommal mindezt...ha ezt elolvastad, akkor már tudod a választ!

Fogjunk bele!

VargAda

A bejegyzés trackback címe:

https://vargada.blog.hu/api/trackback/id/tr3713094240
süti beállítások módosítása