Könyvek, Anyaság, és minden más, ami érdekel...

VargAda.blog.hu

VargAda.blog.hu

Rendszerezés kezdete

2017. október 27. - VargAda

Nálam már gyerekkorban jelen volt a rendszerezés és a rend.

Rendszerben voltak a ruhák színek szerint, a könyvek magasság szerint. Határidőnapló nélkül el sem tudtam képzelni a világot. Illetve én voltam az akinek 5 éves terve volt, ami persze mindig megfelelően és rugalmasan kezeltem.

Ez honnan jött igazából nem tudom, de nekem hosszútávon ez adott biztonságot és keretet a mindennapoknak.
Ma is így van.

Külön füzetem van a fontosabb adatainknak, ami a lányom adataival is bővült egy éve. Még szerencse hogy felírtam minden számot, mert voltam olyan szerencsés, hogy eltettem a taj kártyáját, hogy meglegyen és azóta sem találom.

Első körben érdemes elővenni az iratainkat és megnézni, mi mikor fog lejárni, egy helyre érdemes tenni őket, de én javasolni szoktam nyaralás előtt készítsen róluk másolatot - biztos ami biztos.

okmanyok.jpg

Letöltheted innen az okmányok összesítő lapot: OKMÁNYOK

Ada

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargada.blog.hu/api/trackback/id/tr8713101096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása