Könyvek, Anyaság, és minden más, ami érdekel...

VargAda.blog.hu

VargAda.blog.hu

KÖNYVKRITIKA: Burgmann Detti: Palánkák - Tomi és a kosárlabda

2019. január 07. - VargAda

palankak.jpgAmíg gyerekek vagyunk, legfontosabb dolgunk a játék és önfeledten élvezni annak minden pillanatát. Nekem felnőttként is megadatik ez az érzés, mert kosárlabdázó vagyok. Ez a sport tanított meg a kitartásra, csapatjátékra, önzetlenségre - az életre. Azt hiszem, ettől a könyvtől a gyerekek kedvet kaphatnak, hogy kosárlabdát ragadjanak és JÁTSSZANAK.

 

 

KIADÓ: MAGÁNKIADÁS | KIADÁS ÉVE: 2018 | OLDALSZÁM: 30 | ILLUSZTRÁCIÓ: FERLING SZONJA

Burgmann Detti, Palánkák könyve újdonság a könyvpiacon. Ez a könyv az első kosaras könyve lehet a gyermeknek, aki már érdeklődik a könyvek, de leginkább a sportok iránt. Nekem a kosárlabda sosem volt a kedvencem, mert a tornasor végén állva esélyem sem volt a palánkig elérni. De mindig tátott szájjal néztem a meccseket, és büszke voltam a női kosárlabdásokra. Elképesztő sport, nagy koncentrációval, és szerintem erre születni kell.

A könyv egy kisfiú, Tomi szemén keresztül mutatja be a kosárlabda “világát” lépésről-lépésre, hogy hogyan is kezd érdeklődni a sportág iránt. Mi is a kosár-labda:

“Fonott kosár kell hozzá!” - itt én bevallom, felnevettem, annyira jól vezette a mesét olvasót.

Gyűrű, palánk, rúd, kosárlabda, labda pattogtatás, de mindenről olvashatunk, ami ehhez a sporthoz elengedhetetlen. Az apuka és Tomi kapcsolatát, valamint egy édes kisfiú rajongását ismerhetjük meg, ami jó szívvel tölti el az olvasót.  

Nem szabad elmenni az illusztrációk mellett sem, ami mind Ferling Szonja munkája. Nagyon kellemes színvilágot kapunk, szépen kidolgozva a környezet, a szereplők, és a sok apró részlet mellett.

Továbbá tetszett a színező a könyv végén.

Nem mondhatom, hogy ez tipikus fiús könyv, mert a lányomat is érdekli, de talán a fiúkat jobban megfoghatja. Ami még jó hír, hogy jön a sorozat következő része is: a Kosaras kalandok, illetve Játékos feladatok óvodásoknak, kisiskolásoknak. Én már nagyon várom!

Köszönöm a könyvet Burgmann Dettinek, és ajánlom szeretettel:

VargAda

A bejegyzés trackback címe:

https://vargada.blog.hu/api/trackback/id/tr3814502838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása