Könyvek, Anyaság, és minden más, ami érdekel...

VargAda.blog.hu

VargAda.blog.hu

Könyvkritika - Oravecz Nóra

VAN EGY ÖTLETEM, HOGYAN ÉPÍTS ÉNMÁRKÁT?

2017. november 16. - VargAda
„Hogyan lehet sikeres énmárkát építeni az online világban? Van egy ötleted, de nem tudod, miként fogj hozzá a megvalósításhoz? Hogyan érheted el, hogy a neten milliók kövessék a bejegyzéseidet?

Oravecz Nóra saját tapasztalatai mellett ezúttal a legsikeresebb hazai és nemzetközi bloggerek, illetve véleményvezérek tanácsait is megosztja olvasóival, így a leghitelesebb szakemberektől tudhatjuk meg,
– miként érhetjük el, hogy emlékezzenek ránk;
– hogyan alakíthatunk ki elkötelezett követői bázist;
– mi kell egy pénzügyi szempontból is megtérülő énmárka felépítéséhez.

A Van egy ötletem kihagyhatatlan azok számára, akiket érdekelnek a közösségimédia-sztárok kulisszatitkai vagy az énmárkaépítés kipróbált és bevált módszerei, de azok számára is nélkülözhetetlen, akiknek van egy ötletük, amit az online világban szeretnének megvalósítani.

Oravecz Nóra számos sikerkönyv szerzője, a Huffington Post díjazott bloggere. Világszerte tart workshopokat és előadáso
kat egyebek mellett énmárkaépítés és kapcsolatépítés témákban.”
KIADÓ: LIBRI / OLDALSZÁM: 194 / KIADÁS ÉVE: 2017 / MŰFAJ: REKLÁM, MARKETING

Nem gondoltam volna, hogy én egyszer Oravecz Nórát fogok olvasni, de végül nem bántam meg. Vannak emberek, akik ha meghallják a nevét, átváltoznak sünivé, de én mindig csak annyit kérdezek tőlük, hogy „te látod, hogy most mit csinál?” a válasz az általában, hogy nem. Én pedig folytatom, hogy „lehet őt nem szeretni, de ha megnézed, valamit jól csinál, és ez a könyv erről szól.

Egyrészt egy nő írt egy olyan könyvet, olyan nyelven, ami közérthető, és amire szerintem most nagy szükség van. Másrészt mikor átlapoztam számítottam felsorolásokra, diagramokra, lépésről lépésre útmutatókkal, és nem volt benne még hasonló sem. Harmadrészt én még sosem címkéztem „fel” egy könyvet sem, sőt megdöbbenve néztem mindig a bloggereket, hogy nekik nem egy könyvükből lógnak ki a kis papírlapok, Nóra könyvével ez történt. Lógnak ki rózsaszín, sárga és zöld kis lapok, jelezvén nekem, hogy ott vannak a fontos információk. Nekem nagyon kellett, most ez a könyv. De mivel Nóra nem abban az élethelyzetben van mint én, aki egy kisgyerekes anyuka, még így is érezni lehet, hogy tele van erővel, energiával, és hogy van ára annak, ha valaki „énmárkát” épít éveken keresztül. Az bizony nem hullik csak úgy az ember ölébe, a mögött rengeteg munka, kutatás, magadba fektetett idő és pénz van. Sok kérdés merült fel bennem, de én most úgy látom menni fog ez, nem csak „énmárka” építéseként, hanem több projektemben is. Sok ötlet van benne, sok apró történeten / tapasztalaton keresztül mesél arról, hogy mit lehet kihozni egy ötletből, milyen indíttatás kell ahhoz, hogy el tudj, vagy el kelljen indulni ezen az úton…ha már van egy ötleted. Azt, hogy milyen buktatói lehetnek, ha nincsen erős kontroll az életed felett, hamar elvesztheted a kapcsolatot a valóság és az online világ között. Mindenről írt kendőzetlen őszinteséggel, egy olyan útról, ami beérett, ahol megtalálta saját magát, minden nehézség ellenére.

„Ez az én esetemben is így van. Nincs olyan, hogy készen vagyok, ugyanis életem végéig még rengeteg dolog vár rám – folyamatosan átalakulok.”

Csak ajánlani tudom, hogy olvassátok el, akár kezdő, akár már régi motoros vagy a bloggerek világában, mert biztosan találsz olyan tanácsot, amivel csak több lehetsz és elindulhatsz a fejlődés útján.

VAdrienn

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargada.blog.hu/api/trackback/id/tr2513284381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása