Könyvek, Anyaság, és minden más, ami érdekel...

VargAda.blog.hu

VargAda.blog.hu

Milyen ajándékot érdemes vinni / venni egy újszülöttnek ajándékba?

2018. január 03. - VargAda

Milyen meglepetéssel készüljünk, ha újszülötthöz mész látogatóba?

Amikor én mentem újszülött látogatóba, mindig megkérdezték hogy "ugye nem vagy beteg?"
Persze, hogy nem voltam, de ha éreztem, hogy valami lappang inkább lemondtam a találkozót, mert a pici babák ilyenkor nagyon hamar elkaphatnak bármit, és az ne a te lelkeden száradjon élete első betegsége!

Én mindig megkérdeztem, hogy minek örülnének? Erre is sok féle válasz volt, "semmit csak gyere," vagy "valami finom kaját főznél nekem"? Amikor megszületett a lányom én is rájöttem, hogy óriási kincs ha tényleg akiről tudom, hogy köztudottan jól főz, hozzon meleg kaját. Nem volt időm főzni, mert igyekeztem vagy a lakásba rendet tenni, vagy pihenni, vagy elintézni pár telefont...stb. De ha viszont főzne valaki az figyeljen arra, hogy ha az újdonsült anyuka szoptat, ne legyen gond a babának. K betűs kaját nem főzünk értem ezalatt a karfiolt, a karalábé, a hüvelyes ételek...puffadást okoz, és pár falat élvezetért, anyuka biztosan nem fogja kipihenni magát!

Na de mit vigyünk, ha nem tudunk főzni és mégis kedveskedni szeretnénk az új családtag felé.
- Pelenka - biztosan elfogy, erre a legjobb példa a pelenka torta.
- Popsitörlő - az is, mindig elfogy.
- Baba fültisztító,
- Folyékony hintőpor,

- Megfázáskor használatos orrspray, újszülötteknek, hogy hamarabb túl legyenek a megfázáson!
- Van egy nagyon jó találmány - a pelenka szemetes szatyor - pont pelenkák és törlőkendők mérete, és ami fontos illatos!
- Hasznos lehet még a szemetes illatosító - ezt szerintem minden anyuka érteni fogja hogy miért?
- Nekem vettek anno Foreveres Aloe Vera Gelly-t, amit sokáig nem használtam, csak mikor már semmilyen popsitörlő nem segített a fogzás féle pirosodás kezelésére. Azóta viszont csak ezt, mert nincs benne semmilyen bőr irritáló anyag, és tényleg hatékony.
- Levendula illó olaj - mert az segíti az alvást...de csak ha nem vált ki allergiás reakciót!!!

Azért tettem ki a videóban a szponzorált jelzőt, mert bár magam vásároltam vagy éppen kaptam amiket bemutatok, nem szerettem volna, hogy félreértés legyen belőle.

Nézzétek meg a videót a témához kapcsolódva és ha tetszett osszátok meg!

VargAda

A bejegyzés trackback címe:

https://vargada.blog.hu/api/trackback/id/tr2113545167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása